Самое горячее: Европа признала соцсети опасными (50); "Фобос-Грунт" уже не спасти (11); Мобильники убивают детей (26); ЕЩЕ >>
РАЗДЕЛЫ
Архив
« июль 2020  
пн вт ср чт пт сб вс
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Advertisers spent $1,5 mln to target Russian web-women

Last year women brands spent $1,5 mln on online ads in Russia, according to MindShare Interaction recent report. The main portion (37%) of these spents comes from makeup brands headed by Oriflame and Avon. They are followed by haircare (25%) and body treatment (16%) products, mostly Unilever's. Fashion brands are still very few on the web in Russia, local ones ahead. Dmitry Ashmanov from MindShare says this expends to double in 2007, although online promotion takes only 1% of woman brands' media budgets in Russia.

Read more in Russian

Другие

Последние комментарии
об издании | тур по сайту | подписки и RSS | вопросы и ответы | размещение рекламы | наши контакты | алфавитный указатель

Copyright © 2001-2020 «Вебпланета». При перепечатке ссылка на «Вебпланету» обязательна.

хостинг от .masterhost